Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Додайте текст тут...
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів, меблі, парти - кольору натурального дерева. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. Також у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного світла - люмінесцентних ламп. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим особливостям дітей.
В гімназії є 1 дитина з особливими освітніми потребами в дошкільній групі та 2 дітей в інклюзивному класі початкової школи. Для них створені умови відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей. Цим вихованцям постійно надається психолого-педагогічні та корекційно-пізнавальні послуги (практичного психолога, логопеда, дифектолога). Створена ресурсна кімната. Є посада асистента вихователя та асистента вчителя.
Будівля навчального закладу обладнана пандусом, але на жаль не забезпечена безперешкодним доступом дітей з порушеннями опорно-рухового апарату до приміщень школи, ще не облаштовано окремі туалетні кімнати з урахуванням спеціального обладнання для дітей з ООП, відсутні ліфти, підйомники.